top of page

Nové obrázkové video


(1) gurudev! kṛpā-bindu diyā, koro' ei dāse, tṛṇāpekhā ati hīna sakala sahane, bala diyā koro', nija-māne spṛhā-hīna

(2) sakale sammāna korite śakati, deho' nātha! jathājatha tabe to' gāibo, hari-nāma-sukhe, aparādha ha 'be hata

(3) kabe heno kṛpā, labhiyā e jana, kṛtārtha hoibe, nātha! śakti-buddhi-hīna, āmi ati dīna, koro' more ātma-sātha

(4) jogyatā-vicāre, kichu nāhi pāi, tomāra karuṇā-sāra karuṇā nā hoile, kāndiyā kāndiyā, prāṇa nā rākhibo āra

PŘEKLAD

1) Gurudéve, dej tomuto služebníku jen kapku milosti. Jsem nižší než stéblo trávy. Poskytni mi veškerou pomoc. Dej mi sílu. Dovol mi, ať jsem takový, jako ty, bez touhy nebo tužeb.

2) Skládám ti veškerou úctu, neboť tak mohu obdržet sílu správně tě poznat. Tehdy, zpíváním svatého jména v nesmírné extázi, všechny moje přestupky skončí.

3) Kdy se taková milost snese na tohoto, který je sláb a prost inteligence? Dovol mi být s tebou.

4) Pokud mě budeš zkoušet, nenalezneš žádné přednosti. Tvá milost je všechno, z čeho jsem stvořen. Jestliže ke mně nebudeš milostivý, budu moci jen plakat, a nebudu schopen zaopatřit svůj život.

Haribol!


Nedávné příspěvky
bottom of page